MIŠIĆ SERVIS - Tel: 034/370-471, 065/360-13-00
MIŠIĆ PROFESIONAL - Tel: 034/371-707, 065/360-13-08
ul. Episkopa Save br. 12, 34000 Kragujevac

O nama

Servis Mišić > O nama

Ko smo mi?

Poveden radnim iskustvom u slovenačkom GORENJU i predviđanjem da će doći do raspada SFRJ, odlučio sam da 05.05.1990. godine osnujem “Servis MIšić” u Kragujevcu i otpočnem da se bavim privatnim poslom. Kao i svaki početak, ni ovaj nije bio lak. Često sam nailazio na negodovanje okruženja kada sam pričao o idejama koje imam. Iako pod pritiskom rata, sankcija, hiperinflacije i siromaštva ipak sam uspeo da organizujem firmu koja će u godinama do danas, i nadam se u buduće uvek biti na usluzi kragujevčanima kod rešavanja problema sa kućnim aparatima marke GORENJE. POSTALI SMO OVLAŠĆENI GORENJE SERVIS ZA KRAGUJEVAC I OKOLINU.

U godinama do 1997.Servis Mišić beleži rast i razvoj poslovanja. Rast i razvoj je praćen povećanjem broja zaposlenih, povećanjem imovine, ostvarivanjem RASTA bilnasnih pokazatelja na kraju svake godine. Te 1997. dolazi i do horizontalnog širenja, i otvaramo prodajnog mesto kućnih aparata (bela tehnika, mali kućni aparati, televizori). Tada odlučujemo da i u prodaji brend koji ćemo sa posebnom pažnjom zastupati bude GORENJE.

Godine 1997. odlučujemo da menjamo i pravnu formu, postajemo društvo sa ograničenom odgovornošću, MIŠIĆ D.O.O. Poslovanje do 2000te je beležilo konstantan rast, ali u manjem obimu od planiranog, kako zbog zatvorenosti tržišta tako i zbog bombardovanja 1999. godine. Od početka ovog veka do danas, MIŠIĆ D.O.O. neprestano raste, na zadovoljstvo svih zaposlenih. Iako okruženi velikim sistemima i multinacionalnim kompanijama, teritorija koju pokriva naš servis je sve veća i veća. Ovlašćeni servis Gorenja smo na teritoriji: Kragujevca, Topole, Arandjelovca, Batočine, Lapova, Knić, Gruža sa približno 300.000 stanovnika. Trgovina zauzima lidersko mesto u prodaji bele tehnike GORENJE.

Tržišno orijentisani, širili smo oblast poslovanja, pa tako danas zastupamo i proizvođača profesionalnih kuhinjskih uređaja OLIS iz Italije. Trenutno upošljavamo 12 zaposlenih, i taj broj ima rastući trend. Preko 20 godina smo najbolji prijatelji vas i vaših kućnih aparata, sigurni smo da će tako biti još mnogo godina.

S poštovanjem, Dragoslav Mišić

NAŠ POSLOVNI PROCES

1. Prijava reklamacije – slanje upita

Reklamaciju tj. vaš upit možete poslati na više načina:
online prijavom
putem maila
sms-om
Administracija će vas obavestiti o prijemu i statusu primljenog zahteva tj. reklamacije – tačnom datumu dolaska.

2. Dolazak i defektaža kvara

Nakon prijema vašeg naloga naš serviser će doći kod vas da izvrši defektažu kvara i predloži vam način njegovog rešavanja. Serviser će najaviti svoj dolazak nekoliko sati unapred.

3. Popravka

Popravku, u zavisnosti od uređaja i vrste kvara, obavljamo u našoj radionici ili kod Vas u domu ili poslovnom objektu. Za vreme trajanja popravke našim kupcima nudimo isporuku zamenskog uređaja, da vaš poslovni proces ili dom ne bi trpeo.

4. Vraćanje uređaja

Naša služba transporta će popravljeni uređaj vratiti na mesto sa kog je uzet, priključiti i još jednom testirati njegovu funkcionalnost.

Naša priča